30 נקודות ללברון על בוסטון ודוראנט ניצח את לוקה בשלישי / רועי ויינברג

3 משחקים הלילה. הלייקרס ניצחו את בוסטון, הנטס את המאבריקס, הניקס את הספרס.

לוס אנג'לס לייקרס (12-13) 117-בוסטון סלטיקס (12-13) 102

30 נקודות ב-13 מ-19 ללברון סייעו ללייקרס לנצח.

המארחת פתחה עם אנטוני דיוויס כסנטר וראתה רבע ראשון מאוד התקפי, במהלכו הייתה בפיגור של 8 נקודות אבל יצאה מזה בחסות דקות נהדרות של ג'יימס. לקראת סיום המחצית דקות טובות של ווסטברוק, מונק ודיוויס הצליחו להעניק 55-60 ללייקרס באחת היריבויות הגדולות שיש ל-NBA להציע.

ריצת 5-15 ברבע השלישי הפכה את היתרון שלהם לדו-ספרתי ומאז הלייקרס כבר לא הסתכלו לאחור. אחרי מחצית ראשונה בה לברון היה דומיננטי השנייה הייתה ווסטברוק, במשחק בו הלייקרס שיחקו במשך דקות ארוכות בלי סנטר (דוויט הווארד קיבל 13.5 דקות, דיאנדרה ג'ורדן נשאר על הספסל).

אצל הלייקרס לברון קלע 30 (16 ברבע הראשון) עם 13 מ-19 מהשדה. ווסטברוק 24 (15 ברבע השלישי) עם 11 אסיסטים, דיוויס 17 עם 16 ריב', טיילן הורטון-טאקר שפתח 12 ומאליק מונק 10.

בבוסטון, ג'ייסון טייטום קלע 34 נקודות עם 8 ריבאונדים. רוברט וויליאמס 13, ג'וש ריצ'רדסון 11, דניס שרודר 10. ג'יילן בראון הפצוע לא שיחק.

דאלאס מאבריקס (12-11) 99-ברוקלין נטס (7-17) 102

דאלאס נפלה למאזן שלילי עם ההפסד החמישי בששת האחרונים.

דאלאס הייתה הקבוצה הטובה יותר. הם הובילו מהג'אמפ בול וכמעט כל המשחק, כשבשלב מסוים הם מגיעים ל-54-71 מבטיח מאוד. אז ברוקלין העלתה הילוך. דוראנט והארדן הצליחו להוריד את ההפרש, וברבע האחרון ההגנה של הנטס הרשימה. הם שיחקו עם הארדן, מילס, דוראנט, ג'יימס ג'ונסון וניק קלאקסטון, והחמישייה הזאת עצרה את דאלאס על 19% מהשדה ו-13 נקודות בלבד ברבע שלם.

במקביל ההתקפה עבדה וראינו ריצת 5-18 של הנטס. סל רדף סל ודקה לסיום KD העלה את ברוקלין ליתרון של שלוש נקודות. הארדוואי ודונצ'יץ' החטיאו שלשות שהיו משוות את המשחק, קלאקסטון החטיא זריקות עונשין חשובות בצד השני ובסופו של דבר ברוקלין ניצחו, במשחק שממשיך את הרצף הרע של דאלאס.

בברוקלין דוראנט קלע 24 (10 מ-22 מהשדה) עם 7 ריבאונדים. הארדן 23 עם 12 אס' ו-9 ריב', אולדריג' 15, ג'ונסון 12, פטי מילס 10.

בדאלאס, דונצ'יץ' קלע 28 (9 מ-21 מהשדה) עם 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. פורזינגיס 17 עם 12 ריב' ו-5 אס', פיני סמית' 15, הארדוואי 11, ברונסון ופאוול 10 כל אחד.

סן אנטוניו ספרס (15-8) 109-ניו יורק ניקס (12-12) 121

ניצחון של הניקס.

בדומה להרבה משחקים של הניקס העונה הספסל עשה את העבודה. אחרי רבע ראשון צמוד המחליפים נכנסו וברחו להפרש גדול, אותו החמישייה של הספרס לא הצליחה לסגור. הם הגיעו ליתרון של 16 נקודות ברבע השלישי וחזרו לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים.

הסיפור של הערב הוא אולי אר ג'יי בארט, שאחרי רצף קליעות נוראי התפוצץ עם 32 נקודות ו-7 מ-8 מהשלוש. לשם השוואה, בשלושת המשחקים הקודמים בהם שיחק הוא קלע במצטבר 32 נקודות ב-2 מ-10 מהשלוש. סימן לבאות?

בניו יורק, בארט כאמור הצטיין. ברקס קלע 18, קוויקלי 16, רנדל 15 עם 7 ריב' ו-7 אס', רוז 12, מיטשל רובינסון המחליף 11 עם 14 ריב' ו-3 חסימות.

בסן אנטוניו, וויט קלע 26. מארי 15 עם 7 ריב' ו-7 אס', מקדרמוט ופלטל (8 ריב', 5 אס', 3 חס') 13 כל אחד, פורבס 12 מהספסל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
150 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עגל
עגל
2 years ago

תודה רועי.
לא הבנתי איך דאלאס איבדו את המשחק; נראה שהארדן לאט לאט חוזר לעצמו. אם קיירי יחזור הנטס יהיו מפלצת.
דיוויס התחיל להתאבד על כ״ח, קרא את הביקורת של מידן?

bobby
bobby
2 years ago

תודה על הסיקור!
קצת הזויים הספרס, שאחרי ניצחון על הווריורס והפסד צמוד לפיניקס, פתאום מובסים על ידי הניקס המדשדשים.
והגיע הזמן באמת שדייויס יבין שבכדורסל של היום, ובטח בסגל של הלייקרס שכולל הרבה דקןת לווסטברוק, הוא חייב לשחק סנטר. נראה אם זה ימשיך להחזיק.

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  bobby

נראה לי שבאק טו באק עם משחק חוץ מסביר את זה

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  bobby

לקחו את פופ לשיחה צפופה והזכירו לו שהמטרה העונה זה להפסיד אז שיפסיק עם השנניגנס.

אשך טמיר המקורי

תודה על הסיקור.
חבל שכמה אינפנטילים הרסו את הבלוג החי.
בדיחות כביסה, טיטולים, קקי, פיפי, אפילו עד בדיחות שועה הגיעו.
תת-רמה של ממש.
כולי תקווה שאלה שמורידים את רמת הדיון ייעלמו מהנוף, ואז יוכלו לחזור ללחך עשב כל העגלים, ולעשות מו, והבלוג יפרח שוב.

עגל
עגל
2 years ago

על מה אתה מדבר?
רוצה לגרור שוב את האתר לדיוני "מוסר" בהם אתה באולימפוס והעגלים בגיהנום?

Berch
2 years ago
Reply to  עגל

עגל, סתם השתעשעתי. סורי. זה הדבר שעלה בראשי כשקראתי את התגובה שלך.
אני למעשה מסכים אתך לגמרי בענייני הסגנון וישר חשבתי שנפתח בלוג חי משלנו, עם סטייל, שיח אלגנטי ודרך ארץ.
אבל בראשי המעוות עלה המם ששלחתי
🤷🏼‍♂️🤣

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  Berch

חחח אין עליך ברצ'יק

אשך טמיר המקורי
Reply to  עגל

אני, זה אני, תמיד גורר את האתר לדיונים האלה.

חגי "התותח" ניסני
Editor

וראית איך לא הפסיקו לנסות לסתום להם את הפה?

Jonathan
Editor
2 years ago

תודה על הסיקור

Berch
2 years ago

תודה על הסיקור
אין מה לעשות, משפט כמו "לקראת סיום המחצית דקות טובות של ווסטברוק" מרומם את רוחי
🙂

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  Berch

השאלה שלי היא האם מותר להגיד שראס נראה מעולה כבר די הרבה זמן? או שאנחנו עדיין טוענים שהוא הורס הכל ולא שייך למשחק?

yaniv
yaniv
2 years ago
Reply to  Avri

תכלס במשחק הזה הוא היה טוב,עד כדי כך שבאמצע הרבע הרביעי הוא ירד לנוח ובוסטון צימצמו ומצאתי את עצמי אומר תחזיר כבר את ראס

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  yaniv

רק במשחק הזה? יש מצב שהוא טוב כבר תקופה?

yaniv
yaniv
2 years ago
Reply to  Avri

לא להיסחף היו לו כמה משחקים לא רעים.מה שמעניין שראס מתעורר ברבע השלישי במשחקים האחרונים שזה דווקא מעולה כי עד עכשיו היינו גרועים ביותר ברבע השלישי.
בכל מקרה עדיין שלברון משחק יחד עם ראס בדרך כלל זה פשוט לא עובד.אחד מהם בדרך כלל מנהל את ההתקפה והשני הולך לנוח

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  yaniv

אז יש מצב, ככה בשושו, שאולי אולי אולי זו לא היתה החתמה כל כך נוראית? שהבנאדם עוד לא ברמת ה'גופה'?

אגב גם לגבי הדקות עם לברון – אולי זה טוב כי לברון צריך יותר מנוחה מבעבר, אבל גם כאן יש מצב ששני שחקנים כל כך דומיננטים צריכים זמן בשביל להבין איך לשחק ביחד.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  yaniv

האפס במשחקים האחרונים בהחלט טוב התקפית, כל שנה יש לו שבועיים שלוש בדומה לרוביו ויכולת הקליעה שאחוזים חורגים כלפי מעלה , והקליעה נכנכסת להם ואז לצערם הקסם פג בדיוק כמו בסיפור של סינדרלה והם שוב שוברים את הטבעת.
.
ראסל ב7 משחקים האחרונים עם 23+ נקודות שאותם הוא קולע ב51% אחוז מהשדה 40.7% מ3, הוא לא מתקרב לאחוזים כאלה בכל הקריירה בעונה הטובה בקרייה שלו קלע 33% מ3.

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  Avri

תבדקו אחוזים ואיבודים של ראס נגיד חודש אחורה לפני שמסיקים מסקנות…..וההגנה חלשה קבוע בנוסף

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

קבוצות די דומות סך הכל – הגנה קשוחה והתקפה מוגבלת, אבל להם היו שלשות ואת רנדל, ואנחנו היינו עייפים אז נוסף עוד הפסד לאוסף. בדקות לצעירים ננוחם, ואהבתי את המהלכים של לונדייל – מסירה יפה, שלשה, ממש יופי. הוייסקמפ שיחק קצת, הוא יותר קטן ממה שזכרתי, עלול להיות בעייתי בהגנה.
.
הלייקרס, מהמעט שראיתי, לא משחקים חכם במיוחד, הרבה פעולות אישיות של ראסל ודייויס. הייתה שם איזו התקפה שלברון עמד בפינה כמו איזה פי. ג'יי טאקר, ודווקא הורטון טאקר מסר לו, פעמיים! לשלשה מהפינה, במקום שזה יהיה הפוך. מוזר למדי. בבוסטון יש מחסור בכשרון, בטח כשבראון לא משחק.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

ראיתי את ההתקפה הזו. ממה שזה נראה בתחילת הרבע השלישי הוא ניסה לא להפריע לווסטברוק שניהל את ההתקפות. אם מסתכלים על ה 13-19 שלו אז יכול להיות שבגילו לעמוד בפינה כמו טאקר יכול לתת לו להסדיר את הנשימה.

בכל מקרה – הלייקרס לא נראו משהו ובוסטון אפילו יותר גרוע. מדברים על אינדיאנה ופורטלנד, אבל גם הם צריכים לשקול רהבילד ברצינות, כי הסגל שלהם לא יקח אותם לשומקום

אור
אור
2 years ago

אז שיירד לספסל וייתן למישהו אחר לעמוד בפינה ולעשות הגנה עוד 3 דקות כן משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

צריך סטט. 3 דק פחות זה פחות סטט. יש גם לעבור את קארים בהקדם, מי יודע מה יהיה בעתיד פציעות וכאלה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

אם אתה רוצה סטטיסטיקה בעייתית ולא מובהקת שתתמוך בגישה שלך – לברון בשיא זריקות למשחק מאז העונה האחרונה שלו בקדנציה הראשונה בקליבלנד

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  אור

רעיון טוב, במיוחד כשהוא כמעט 37 דקות על המגרש השנה, אבל אני לא חושב שזה יקרה

אור
אור
2 years ago

כל משחק

Avri
Avri
2 years ago

אור, בוסטון לא צריכים רי-בילד כי הם סוג של בעיצומו. בקיץ יש מצב שמתפנה להם כסף, מה גם שהורפורד עם ה26 מליון שלו + ריצ'רדסון על ה12 מליון שלו הופכים שניהם לחוזה נגמר שאפשר להטריד.

אור
אור
2 years ago
Reply to  Avri

?
איפה רשמתי את זה

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  אור

סליחה, תגובה לסכין.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  Avri

לבוסטון יש 149 מליון בפיירול של שנה הבאה. צודק לגבי ריצ'רדסון והורפורד + 7.5 של הרננגומז, השאלה היא מה הם יכולים לקבל במקומם ואני לא כזה אופטימי

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  Avri

הם חוזים נגמרים. יש לזה שוק.

Avri
Avri
2 years ago

להגיד שלבוסטון יש מחסור בכשרון זה אנדרסטייטמנט. אתמול ראו את זה חזק בעיקר כי שרודר שהיה אמור לחזק את האלמנט הזה לא פגע. מי שקיווינו שגם יוסיף בעמודה הזו הם לנגפורד ונסמית', שלצערי בדרך הבטוחה להפוך לזרים של זניט מוסקבה בשנה הקרובה. קיווינו שבעיית העומק תסתדר עם ההתפתחות של שני אלו + פייטון פריצ'ארד אבל שלושתם עוד לא התייצבו לשירות והקבוצה לצערינו שוב תלוייה לחלוטין בטייטום. זה שאנחנו במאזן חיובי זה נס.

yaniv
yaniv
2 years ago
Reply to  Avri

תכלס המצב של בוסטון לא ברור,ואברי אני יודע שזה קשה לך אבל איך שלא תהפוך את זה האשם העיקרי זה איינג.יש לך 2 שחקנים מצויינים להתחיל איתם פרנצייז מוצלח וכל מה שאתה צריך זה למלא את הסגל בשחקנים טובים סביבם ובטח ובטח שלא חסר לך כסף ואתה לא חרגת מתקרת השכר וצריך להחתים רק וטרנים במשכורת מינימום.
מאוד מוזר המצב של בוסטון

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  yaniv

לגבי המצב הלכאורה לא ברור של בוסטון – הסגל של העונה הנוכחית נבנה בעיקר בשביל לפנות כסף בעונות הבאות – העונה הזו הוקרבה ביודעין וכחלק מתכנון ארוך יותר.
לגבי איינג', אני ממש לא מסכים. קודם כל צריך לשפוט תרומה של בנאדם לאורך זמן ולא על בסיס עונה אחת ואיינג' עשה במשך שנים לא פחות מקסמים. בעונה האחרונה שלו הסגל אכן היה די מחורבן אבל זה בעיקר על הנפילה (התרסקות) הממש לא צפוייה של קמבה והיתה גם הפציעה הנוראית של הייוורד. למנהלים אחראיות אבל יש גבול למה שאפשר לשים עליהם ובנקודת הזמן שהוא פעל הוא עשה החלטות מצויינות.

yaniv
yaniv
2 years ago
Reply to  Avri

הפוך אברי,אני דווקא לא מסתכל על העונה האחרונה אלא על כל השנים האחרנות.איך שלא תהפוך את זה בוסטון הייתה הקבוצה עם הקלפים הכי טובים ביד.כמעט בכל עונה היא הייתה עם כל כך הרבה אופציות ואפשרויות ובכל פעם איינג פחד לעשות איזשהו צעד לשפר את הקבוצה.ה2 דברים היחידים הטובים שהוא עשה זה לבחור את טייטום ובראון בדראפט אבל מצד שני הוא לא השכיל אף פעם לבנות סביבם משהו מספיק טוב.אני לדעתי למשל איינג בחיים לא היה מביא שחקן כמו כריס פול כמו שפיניקס הביאו,הוא היה אומר מבוגר מדי ולא שווה את הכסף במקום לנסות לקחת סיכון.

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  yaniv

איינג' פחד לעשות מהלכים גדולים!?! החתים את הייוורד, החתים את קמבה, הטריד את איזייה שהיה על תקן אליל, הביא את קיירי, שיחרר את הורפורד. תגיד עליו מה שתגיד, הוא ממש לא פחד לעשות מהלכים גדולים, בין אם בדיאבד הם היו נכונים או לא.

להגיד שלבוסטון היו קלפים 'הכי טובים ביד' זה הגזמה מטורפת. קודם כל הנקודה שלך על פול היא הכי חכמת בדיאבד, וזה לא שאיינג' לא הביא שחקנים טובים אחרים. שנית, כמו שאמרתי, איינג' עשה הכל כמו שצריך. הוא לא יכל לצפות את הפציעה של הייוורד או את הנפילה המטורפת של קמבה. זה מזכיר לי את הביקורת הדי מיותרת על הקליפרס של העונה – זה לא שלהחתים את קוואי היה טעות בזמנו.

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  yaniv

ומצחיק שאתה אומר על הבנאדם ששלח את פירס וגארנט לנטס (או הביא את גארנט ואלן מראש) שהוא פחד לעשות מהלכים גדולים. זו ביקורת די מופרכת.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  yaniv

מסכים לגמרי שלסלטיקס היו קלפים סופר דופר לפחות להגיע פעם אחת לגמר אן בי איי ופיספסו את ההזדמנויות אבל לא בגלל איינג אלא בגלל באד סטיבנס וסגל חסר ניסיון (שני גורמים, לא אחד). סטיבנס היה טוב לסגל של טירונים שמקשיבים טוב למאמן הוא פחות טוב לסגל שיש בו גם סטארים (קיירי, קמבה ושות). הנפילה של השנתיים וחצי האחרונות לא על איינג' אלא יותר על סטיבנס שנשאר מקובע ולא הצליח להפיק מהצוות מה שהם שווים (זו גם אשמה של שחקנים).

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  yaniv

פשוט לא מסוגל לא להגיב על זה . איינג' פחד לעשות מהלכים גדולים. ראשית הקבוצה שבנה היתה מרחק משחק אחד מגמר הליגה ועד היום אני חושה שההספד ללברון היה תוצאה של שיפוט חמור ביותר.
שנית אפרופו מהליכים גדולים הוא החליף את כל הסגל למעט ארבעה שחקנים שאיתם נשאר. אם זה לא נקרא לעשות מהלכים גדולים אז אני לא יודע מה זה כן.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Avri

איינג׳ היה טוב אבל אי היכולת שלו לתרגם את הבחירות הרבות שלו למשהו טוב יותר העידה על החלטות שגויות

Avri
Avri
2 years ago

כל הנחה שהרבה בחירות דראפט = הישגים היא מופרכת לגמרי. לבוסטון היו אמנן הרבה בחירות (לא כל כך הרבה כמו שחושבים, אגב) אבל רובן המוחלט היו נמוכות ועם הגבוהות דווקא עשו עבודה יפה.

חגי "התותח" ניסני
Editor

לא מעט מהבחירות הללו היו של סיבוב ראשון. מספיק טוב בשביל להפיק יותר ממה שיש לסלטיקס ביד. ההישגים לא נמדדים בנצחונות אלא בבניית סגל מעובה יותר. איך שלא תהפוך את זה בזה איינג' נכשל

Avri
Avri
2 years ago

בחירות סיבוב ראשון שהן לא לוטרי הן לא כזה שוס והשווי שוק שלהן לא כזה גדול. מוציאים שם בדרך כלל שחקנים סוג ב'. ולמה אתה קורה כשלון? כשמסתכלים על ההישגים בשנים של איינג' דווקא יש הרבה. בהנחה שאתה לא חושב שרק אליפות או גמר ליגה זה הישג.

yaniv
yaniv
2 years ago

מסכים עם חגי.אברי אני מדבר בדיוק על התקופה של אחרי השחרור של גארנט ופירס וגם אז זה לא שהוא עשה משהו גדול פשוט ניצל הזדמנות שמולו יש דביל לחוץ והפיק ממנה את המקסימום.
לגבי כל אחד מהשמות שנתת שום דבר לא דרש מאיינג משהו לסכן.קמבה,הורפורוד והיוורד הגיעו כשחקנים חופשיים-אתה יכול לטעון שההישג הוא לשכנע אותם לחתום ובזה אני מסכים אבל זה לא שהוא עשה איזשהו מהלך ריסקי.
לגבי קיירי שוב ניצל הזדמנות.
לגבי הדברים שהוא לא עשה-יכל לבצע טרייד על קוואי,דיוויס ועוד שכרגע אני לא זוכר ופשוט פחד לעשות אותם ונשאר בסוף בלי כלום.
ודבר אחרון כן אברי לבוסטון היו את הקלפים הכי טובים בליגה חד משמעית.לא סתם על כל שחקן שהיה קצת ממורמר ישר שלפו את בוסטון כאופציה כי היה לה תמיד לתת את הכי טוב אבל איינג פשוט פחד והעדיף לא לקחת סיכונים ואת המחיר אתם משלמים עכשיו

חגי "התותח" ניסני
Editor

אברי אתה מפספס את הנקודה. אמרתי שאיינג׳ היה סה״כ טוב. ולטעמי הביא הישגים בסמן שניהל. ספציפית היכולת שלו להמיר הרבה בחירות דראפט סיבוב ראשון שהן לא גבוהות לכדי שחקן אחד או שתיים טובים הייתה כישלון ובסופו של דבר נבחרו המון שחקנים שלא הביאו להשפעה על המשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איינג חשב הוא גוקר יצא צוקר יאללה אברי תחליף תמונה

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Avri

אברי לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב. ותוסיף גם קיירי שהגיע ובניגוד לציפיות חרב. לפעמים צריך גם קצת מזל. וזה מה שאין שם. אני מאמין בסגל של בוסטון. הטרייד היחיד שהם צריכים לעשות זה בין הספסל לחמישיה סמארט מפנה את הפוינט גארד לשרודר ובראון שיחלים עולה 2.יחד עם טייטום הורפורד וויליאמס זו חמישיה חלומית שאין להרבה קבוצות בליגנ

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago

תודה רבה על הסיקור המהיר. בוסטון סובלת מקללת IT ועד שהיא לא תביא ברינקס לשחקן פחות מ-1.8 זה לא יפסק. 2 אולסטארים שהחליפו אותו בתפקיד הרכזכבר עזבו והדרדרו אל מחוץ לסגל של הקבוצות שלהם, נשאר רק סמארט, שיש שיגידו שבתורה רכז הוא חלק מהקללה

אור
אור
2 years ago

חחחח, מה הגובה של ים מדר

thejanitor
thejanitor
2 years ago
Reply to  אור

אם צריך לזייף כמה סנטימטרים למטה אני בעד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

לא עומד בתקן ים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
2 years ago
Reply to  אור

בויקי רשום 1.9 אבל ממה שאני זוכר בהפועל קצת פחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח גדול.
אגב אני פחות מ1.80. מוכן גם על רבע ברינקס. לא צריכים אפילו לתת לי לשחק. אוכל לייעץ לאידיוטקה לחלק כיפים מגבות ושאגות על הספסל אם צריך, אפילו אכין קלטות בידור לגבש ולאחד את החדר הלבשה. לפי כל משחק אקריא להם את התגובות של רזיאל עליהם בהופס וגם במהלך המחצית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

רק זה חסר שטימטום ייעלב…

thetroll
thetroll
2 years ago

שמעון תחזור למציאות לאחרונה אתה מציע את עצמך לכל משרה שמתפנה בליגה מאמנים שחקני משנה סטארים.
יתכן שיתנו לך תפקיד של נער מגבות אבל גם זה לא בטוח אז מציע לך לחזור לעצמך. הדברים נאמרו בהומור כמובן שלא תידלק פה אש מה שקורה פה בממוצע כל שניה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

באסה על הסלטיקס, אבל היה צפוי
תודה רבה על הסיקור

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
2 years ago

אשך,
אני רואה שריח חירבוני לא מש מאפך..
אם תרצה לפתוח שוב את הדיון, אתה מוזמן, אם רק תידע לקרוא מה שאני כותב ולכתוב דברים שקשורים ושלא הכנץ בבית מראש.. אם אתה רוצה לבכות שוב על "סתימת פיות" ו"זילות הדיון", קח את ד"ר נייטרלי וplay along. אתה רוצה להמשיך 'לעקוץ' (so smooooothly), לך גם על זה. בקיצור, שלא חלילה תחשוב שמישהו משתיק – תכתבו רק מה שתרצו! זו זכותכם!! תזכרו שזו זכות יסוד מובילה ותשמרו אותה!
.
אבל אם אתה באמת רוצה להתדיין ולא רק 'להחזיר', מר מגן דמוקרטיות מתגוננות, אז פשוט תכתוב, ואל תזיין את השכל.

אשך טמיר המקורי

תודה שאישרת לי כל מיני פעולות, מר stool.
מאוד מתחשב מצידך.

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
2 years ago

אתה צריך להוריד את "המקורי" מהשם שלך.. תמשיך לפחד מהשתקה, מקדמה ומדיון נורמלי. see ya

אשך טמיר המקורי

אל תלך, בבקשה!
רמת הדיון תצנח פלאים.
אתה חייב לבוא להוריד גוש לפחות פעם ביום כדי לשמור על הרמה

חגי "התותח" ניסני
Editor

וואי אשך אתה כזה בכיין. אדוננו סטף אמר פעם שאם אתה רוקד תהיה מוכן שגם ירקדו עליך. אז תפסיק להתקרבן כבר ותעשה מצחיק כמו שאתה יודע

אשך טמיר המקורי

כמו לוקה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

אני מת על ריח חירבונים ופוקים
סימן שיש לי פרנסה

shadow
shadow
2 years ago

🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הזקן הקטן של לוקה לא מצליח להסתיר את הסנטר הכפול. תראו לידו את הארדן, כזה צריך לגדל בשביל שלא יראו 🙂

עגל
עגל
2 years ago

מדאיג מה שקורה עם דונצ'יק
לא חשבתי שהוא יהיה כזה פטטה כבר בגיל 20
הוא והאיטרייה הלאטבית זה לורל והארדי (לא יודע אם אתה מכיר)

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  עגל

אשכרה לורל והארדי :-). לוקה באמת נראה כמו חבית. כנראה דחף יותר מידי סופגניות בחנוכה, קורה לכולנו. מי שנראה פיזית מצויין זה הארדן שכולם פה הספידו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Avri

מדאיג בהחלט מה שקרה עם לוקה, מביך שספורטאי מקצועי ברמות הגבוהות ביותר לא מתאמן ואוכל כמו שצריך/ זה בעיה שקורות לא מעט בליגה (כן גם הבחור בהמשך התגובה סובל מאותה בעיה;.
.
לגבי הארדן אני חולק על דעתך בעניין זה, פיזית הארדן נראה במצב רע מאוד, הוא סובל ממשקל עודף, ואיטי משמעותית מהשחקן של עונה שעברה ואני לא מדבר בכלל על גרסת הMVP ביוסטון, הוא מתקשה ליצור הפרדה מהמגן ולא פעם הולך על זריקות קשות, אתמול הקליעות פשוט נכנסו מול שיקגו זה היה 5 מ21 מהשדה.

Avri
Avri
2 years ago

לא ראיתי את שיקגו אבל אתמול הוא נראה מצויין ואין זכר למשקל העודף שאתה מדבר עליו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Avri

החולצה בקושי עולה על הבלון העונה לשם הארדן למזלו יש לו זקן שמסתיר את הסנטר הכפול, אתמול נכנסו לו כמה קליעות קשות אז כביכול זה נראה טוב. אבל הארדן של העונה כבד להחריד.

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  Avri

אתה לא אמור לגור בארה'ב? איך אתה מגיב בשעות כאלו?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Avri

במקסיקו כעת (: לא מעט פעמים אני מתעורר במהלך הלילה ואז מגיב

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  Avri

ברור

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  Avri

נחמד – פיפי, תגובה זריזה (או עשר), והופ חזרה לאישה.

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Avri

לוקה לא צריך לשמור על שחקנים כמו הארדן. זו הטעות המרכזית.
יכול לבוא אלינו לג"ס, בגודל וברוחב שלו הוא יישחק אצלנו פאוור פורוורד. האמת שהוא יותר גבוה מדריימונד אז אפילו יכול להיות סנטר… לא צריך לרוץ כל כך הרבה אחרי גארדים. זה לא טוב לו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Jonathan

הארדן לא רץ (: במשקל שלו הוא בקושי זז כבד כזה.
אף אחד לא אמר שלוקה צריך לשמור על הארדן אל שהוא צריך לשמור על הגוף ולהתאמן כמו שצריך, הילד שמן וברור שלא שמר על עצמו והתאמן בקיץ (הגיע בכושר נוראי).
.
* בכדורגל נהוג להחליף חולצות אחרי משחקים לצערי בNBA אין דבר כזה, היה מצחיק לראות את לוקה והארדן מחליפים חולצות ומתחרים ביניהם למי יש קרס יותר גדולה, ההימור שלי על הסנטר הכפול של לוקה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

צריך זקן יותר גדול משל הארדן, משהו ויקינגי כזה באורך 60 ס"מ.
ועגל הממוצע בין הפטטה לאיטרייה זה צ'יפס או תפוצ'יפס?

Tzafriros
Editor
2 years ago

בוקר נפלא של כדורסל

גיא הירוק
Admin
2 years ago

פול ג'ורג', אמביד, הארדן, דרנג'לו ראסל, ביל, דינווידי, טייטום.
(שחקנים שקולעים באחוזים נמוכים משל ווסטברוק.
.
יוקיץ', יאניס, קרי.
(השחקנים היחידים בליגה בנוסף ללברון שקולעים 25+ נקודות ב-55%+ אפקטיבי)
.
108.4
(הרייטינג ההגנתי של הלייקרס. מקום 15 בליגה)
.
הלייקרס אולי מסריחים לפרקים את הפרקט,
אבל מגמת השיפור קיימת, והעונה עוד ארוכה.

שחר אלוני
2 years ago

הם השתפרו לקבוצה בינונית

עגל
עגל
2 years ago

גיא דוראנט לא ברשימה שלך עם יוקיץ', יאניס קרי ולברון?!
ומי שצריך להיות שם, מבחינת הלייקרס, הוא כמובן דיוויס

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  עגל

דוראנט בהחלט ברשימה. בראש הרשימה. הושמט בטעות בהעתקה.

yaniv
yaniv
2 years ago

מת על האופטימיות שלך גיא.
כל פעם שאני מבואס מהלייקרס אתה נמצא שם להרים לנו 🙂

שחר אלוני
2 years ago

לא ראיתי שידור של הלייקרס, היתה להם הגנה נורמלית?
אם כן אז איך זה קרה עם ראס? הוא שמר?

yaniv
yaniv
2 years ago

לא יודע האם זה בגלל שבוסטון קבוצה די מוגבלת בהתקפה(טייטום וזהו) אבל ההגנה של הלייקרס המשחק הזה הייתה סבירה + .ראס לא בדיוק שמר אבל כן ניסה לעשות פעולות הגנתיות,פעם אחת לקח תוקף עוד פעם הצליח לחטוף נדמה לי לטייטום.בכל מקרה כולם לפחות ניסו לשמור אז הפעם המצב היה יחסית מעודד

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  yaniv

כזה אני, מפיץ אושר, רגע לפני חג המולד…

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  yaniv

בתקופה הטובה שלולא בדיוק שמר….הבנתי אותך…

חגי "התותח" ניסני
Editor

שחר סתם מתוך סקרנות. בהנחה שראס פשוט לא משחק עד סוף העונה (נגיד פציעה או ביי אאוט) לאן אתה רואה את הלייקרס מגיעים?

שחר אלוני
2 years ago

גמר

אשך טמיר המקורי

נפנף בידיו מול טייטום, כנראה כדי לגרש זבובים, ושימש עבורו כקונוס אימונים.

yaniv
yaniv
2 years ago

עצם זה שהוא נפנף ביידים זה כבר שיפור לעומת קודם…

אשך טמיר המקורי
Reply to  yaniv

מסכים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

אני מבקש מנחם, שתהלל את הפליצה מל.א במעורב הבא(מזמין חיסול ממוקד)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אברי – ראס טוב כל העונה – גם סטטיסטית וגם במגרש. הוא השחקן הכי טוב ויציב של הלייקרס השנה. כולם פה עם שריקות מהבית. יפה ששמת לב 👍👍
תודה על אחלה לסיקור לאחלה ערב

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

"ראס טוב כל העונה" – איך אני אמור להתמודד עם משפט כזה?
(חוץ מהחור בקיר הגבס מולי, בגודל ראש בערך)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח קיר גבס מצויין
הוא קולע טוב יחסית משחק הרבה ומהר נרגע עם האיבודים גבוה באסיסטים ובריבאונד ולא שומר כרגיל. יציב וטוב, דוחף קדימה ומפעיל יפה את איידי מלו ומונק. לברון מפריע לו.
מי נותן עד כה עונה טובה ממנו?
טריי לילארד לוקה דינווידי מוראנט סימונס קיירי?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

דה שוט אתה מבלבל לצערי עונה שלמה עם רצף של כמה משחקים טובים שבהם הקליעה נכנסת לאפס והוא קולע באחוזים שהוא לא התקרב אליהם בקריירה (יש לו רצף כזה של שלוש שבועות כל עונה ואז הוא חוזר להיות איימת הטבעות וסיוטי הקרשים).
, הוא לא קולע טוב יחסית לליגה מתחת לממוצע בכמה אחוזים, מאבד בכמויות מסחריות והגנה אוי ההגנה.
.
הלייקרס במאזן שלילי ללא לברון כשאפס מוביל אותם הרחק מהפלייאוף, לא מבין איך זה מסתדר עם התאוריה שלך שלברון מפריע לראס, אבל רואים את העולם הפוך במכונה.

לוקה וטרי נותנים עונות טובות משמעותית ממנו גם מוראנט, וזה מצטרף לנבואה שנכתבה עוד בתחילת העונה ונתנה לנו בידיי הנביאים הידועים בשם אשך &ברוך. הנבואה אומרת שעדיף קייירי לא משחק מראס משחק, ועד עכשיו היא הוכיחה אץ עצמה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

די ברוך תשאיר כמה שריקות בבית להמשך העונה. שחר גם לך לא יזיק 🙂 מה הגנה? חחחח מי שומר בליגה הזאת?

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

גולדן סטייט שומרים. גם פיניקס. ראית את בוקר בשנתיים האחרונות?
מגן על הוא לא יהיה אף פעם,
אבל הוא משתדל.
.
דוגמה נוספת –
קליבלנד. המאזן המפתיע שלהם הוא בראש ובראשונה בזכות ההגנה.
ראית את גארלנד משחק השנה?
הפתעה ענקית, כיף גדול.
.
אז כן, יש מי שנותנים הגנה,
והפלא ופלא גם גוזרים קופון.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

צודק גיא דוגמאות טובות מי ששומר צף למעלה. הרוב לא שומרים 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

כמעט כל הליגה קליר פאת. שומרים אומרים לי חחח. בקושי הצלחתי למצוא 10 שחקנים לדירוג שחקני ההגנה 🤣🤣🤣🤣
נותנים לרוץ לגלגל כדור עד קשת ה3 זה אחד המצחיקים ואז לרוץ ללייאפ 🤣🤣🤣

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  דה שוט

בקונטנדרית צריך לשמור…

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  דה שוט

דה שוט אני איתך. לא מבין איך דווקא אני נהייתי סניגורו הגדול של ראס אבל ככה יצא.

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  Avri

תבדקו אחוזים עונתיים שלו ואיבודים, הוא עדיין מוביל את הליגה?
על הגנה אני אפילו לא מדבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא מעניין. השיקצה גם קונוס בהגנה ומאט להם גם את ההתקפה

Avri
Avri
2 years ago

שחר, אין ספק שהוא התחיל נורא. גם אין ספק שלאחרונה הוא נראה מצויין.

שחר אלוני
2 years ago

גם לאחרונה הוא מאבד ולא שומר. מדגם של חודש זה המינימום, שווה לבדוק

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Avri

נו זו התקופה הזאת בשנה כל שנה יש לו תקופה כזאת שגורמת לבן אדם לצפות שהינה משהו טוב יקרה אבל זה באמת ראס בלאטה והתקופות הטובות האלה הולכות באותה מהירות שהן באות. זה משהו במוח אצלו ואצלו המוח לא ניתן לתכנות. בקרוב יחזור לסורו.

MacLeod 1
MacLeod 1
2 years ago

איך בוסטון לא שמעו על הקליר פאת' אפילו את זה יודאיקה לא יודע לעשות

אשך טמיר המקורי
Reply to  MacLeod 1

להיפך, שמעו, ומיישמים היטב

MacLeod 1
MacLeod 1
2 years ago

ממש לא נתנו סלים קלים ובטח שלא ללברון.

אשך טמיר המקורי
Reply to  MacLeod 1

לפחות לראס ראיתי שנתנו כמה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

בטח שנתנו קליר פאת למלך. שמים לי עליו את ביג אל וטיים לורד 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MacLeod 1

מ1.16 מתחיל קליר פאת נהדר

https://youtu.be/nik9XorPkbI

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  MacLeod 1

בוסטון קבוצת הגנה טופ 10 עד כה העונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

ההגנה של בוסטון ממש לא הבעיה העונה, לא מעט משחקים הם נצחו דרך ההגנה, הבעיה זה ההתקפה שמתחילה בטומטום שמשחק כמו שמעון בשכונה.

Avri
Avri
2 years ago

ההתקפה שלנו נראית נורא כבר די הרבה שנים. מורשת סטיבנס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Avri

אני לא רואה מספיק מסירות וחיפוש של השחקן החופשי.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  Avri

אני מסכים איתך, אבל למה להחליף את המקורי בשביל חיקוי בצבע עור שונה? כל מי שעבד תחת ברט בראון אסור לו להתקרב לליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה שלהם גם זבל. אז מה אם גיישון מהנדס לנו תודעה שזה הגנת טופ 10 🤣🤣🤣
טייטום ירד 2 רמות בהגנה.
גיישון גם שוכח להזכיר שגיילן לא שיחק. מנסה לרמות אותנו שהשיקצה כיכב מול הורפורד ביג אל וטוסיק וויליאמס

גיא הירוק
Admin
2 years ago

בבקשה,
ככה נראית תגובה של ילד קטן.
תגובה שמתעלמת מהעובדות (מה לעשות, ההגנה של בוסטון מדורגת במקום ה-10, וזה למרות חסרונו של בראון).
תגובה מזלזלת שמנסה להגחיך בכסות של הומור ("גיישון", כל הסמיילים הלא קשורים, מהנדס תודעה, מנסה לרמות).
תגובה שפשוט מנסה להטריל.
.
אז ילד,
תבין –
אני כאן באתר בשביל לדבר כדורסל.
תמצא חברים שנהנים מסוג התגובות שלך. לבריאות.
יש מי שכיף לך להתנגח אתם והם מסכימים לך? לבריאות.
התגובות שלי?
שחרר.
לא תמצא כאן תשומת לב או דו שיח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת מה הקשר הגנת טופ 10. אתה רוצה לומר שהם שמרו טוב אתמול?
כן או לא? שאלה של כדורסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

דיי שימון דיי עם הכניסות האלה.
אפשר לעשות את זה בצורה קצת יותר יפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל איזה כניסות? מה נהיית טנש? לא הסכמתי איתו שניסה להאדיר את השיקצה עם טענה שלבוסטון הייתה הגנה חזקה במשחק או שהם הגנת טופ 10…
השיקצה קיבל קליר פאת. אני רוצה שהוא יודה בזה 😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

זה לא טנש ולא שבר, בניגוד לשמות שמדביקים לשחקמנים באן בי איי, האנשים שנכנסים לאתר כן קוראים מה שאתה כותב עליהם וגיא ביקש בנימוס בהתחלה שתפסיק להגיב בצורה מזלזלת.
תראה קצת גדלות רוח ותוריד את המינון. יש גבול.
וזה לא קשור במי צודק. שניכם צודקים ושניכם טועים.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

שמעון ביקש ממך להפסיק, תשחרר

Avri
Avri
2 years ago

שמעון, אין בכלל ספק שגיא צודק. בוסטון במאזן חיובי למרות ההתקפה הנוראית שלה. כנראה שהגנה גם מנצחת משחקים. וכן, אתמול גם ההגנה לא עבדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

תשמע ראיתי את בוסטון אולי 4 פעמים העונה בכולם ההגנה הייתה חלשה וההתקפה יותר. גם נגד פילי הגנה שעשתה כביכול 87 נק זה בעיקר בגלל הפסחים מהצד השני.
אולי מול אורלנדו הקאבס ודטרויט יש להם הגנה חזקה לא יודע….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  Avri

שימון, הניצחון נגד פילי היה בזכות הגנה מצויינת של הסלטיקס.
יש סרטון שבו רואים את אמביד זורק פעמיים את סמארט שלא נכנע ונצמד אליו כמו קרצייה, בסוף אמביד איבד את הכדור לדעתי.
ההגנה עבדה מצויין במשחק הזה. מול הלייקרס ההגנה לא היתה טובה.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
2 years ago

תודה על הסיקור!
כמה דברים על הנטס:
הם במגמת שיפור – כל הזמן רואים התקדמות של קבוצה שקיבלה הרבה מכות ומחפשת את הזהות והרוטציה הנכונים.
דוראנט והארדן זה יתרון עצום בקלאצ' – אני עוקב שנים אחרי דוראנט בקלאצ' והנוכחי הוא הקטלני ביותר (תמיד הוא היה תותח). כשהוא לוקח את המשחק עליו אי אפשר לעצור אותו. השילוב עם הארדן הוא המתאים ביותר אליו (יותר מווסטברוק ולדעתי יותר מקרי).
קלקסטון נגר, אבל מתאים למה שהנטס צריכים – לא סתם הוא נשאר כל הרבע הרביעי אתמול. הוא קצת עקום ולא באמת שחקן אבל יש לו משהו שאין לאף גבוה אחר בנטס – רגליים. בהתקפה הוא יכול אפילו לקפוץ ואז זה מייצר לחץ אחר על הטבעת ועושה להארדן את החיים הרבה יותר קלים, ובהגנה הוא יכול להחליף אוטומטי וזה מסבך את כל התכנית של היריב. שיעלה קצת במשקל והוא ייאחז ברוטציה. בכלל הרכב של הארדן-מילס-האריס-דוראנט-קלקסטון יכול לדעתי לעשות טרור, גם בחזקות ביותר (ואני מכוון ללוחמים, כשגרין יהיה הרבה פחות חופשי בהגנה אם הוא יצטרך להיצמד יותר לטבעת).
פורזינגיס – בגלל שאני עוקב רק אחרי הנטס (יותר נכון דוראנט) אני לא מבין מה הולך באמת בליגה וניזון מכתבות ומשמועות. אחת מהן הציעה טרייד של פורזינגיס ועוד מישהו על אירווינג. על הנייר זה נראה סבבה, גבוה שיכול לחסום וקולע מבחוץ. בפרקטיקה זה נראה נורא. הוא בלי ספק ה-2.21 הכי נמוך שראיתי ובאמת סופט באופן שלא יתרום לנטס במאום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנטס לא יגעו בפורזי

אשך טמיר המקורי

בארקלי יורד חזק על הגבה. מסכים איתו לחלוטין.
https://www.youtube.com/watch?v=aKfHyruVdwg

מנחם לס
Admin
2 years ago

תודה רועי. בבוסטון לא רק ג'יילן בראון לא שיחק; גם סמארט לא שיחק.

yaniv
yaniv
2 years ago
Reply to  מנחם לס

סמארט דווקא כן שיחק

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  yaniv

לא בטוח שמנחם לא צודק כאן. רשמית אבל הוא שיחק.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  מנחם לס

זה שהוא היה על המגרש אכן לא אומר שהוא שיחק.
סמארט היה טוב מול פילי.

מנחם לס
Admin
2 years ago

לוקה נראה לי שהוא מתחיל להשמין

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  מנחם לס

מנחם זה בשבילך:
המופע הקדום ביותר של יכולות קוגניטיביות באירו-אסיה התגלה בעמק הירדן
https://www.ynet.co.il/environment-science/article/h1h03gaft?utm_source=m.ynet.co.il&utm_medium=social&utm_campaign=whatsapp

shadow
shadow
2 years ago

לוקה שמן הייתי קונס אותו כל חודש מליון דולר על כך אחוז שומן מעל 10 אחוז. לי נראה שהוא לא פחות מ 20 אחוז ככה שזה 10 מליון כל חודש.
עם עבודה נכונה ותזונה נכונה, אבל אמיתית, לא כזו כמו השקר "הבריא" שהאמריקאים מוכרים בכל מקום, תוך חודשיים הוא בעיניינים. אני בטוח שלזבל הרעיל (שבאמריקה קוראים לו אוכל) שמוכרים באמריקה יש השפעה קריטית על בריאות השחקנים. מנטלית וגופנית
אגב לא רק לוקה עם הבעיה הזו יש הרבה שחקנים בליגה הזו שלקרוא להם מקצוענים זו גניבת דעת. מתאמנים גרוע אוכלים גרוע ובכללי מנהלים אורח חיים לא בריא, בטח לא ברמה של ספורטאי מקצועני אמיתי. העיקר שמיליונים זורמים.
ככה נראית שחיתות.
.
ראסל הכובס מסובב פה חצי פורום במכבסה ובסוף העונה כבר יצטרך לפתוח עוד אגף שלם. שחר ויניב יצטרכו אקסטרה מרכך😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

🤣🤣🤣 אם היית קונס את לוקה היית יושב בבית לוקה היה בא ואומר טרייד דיס גאי טו מיניסוטה😂😂😂
לוקה זה מסוג השחקנים שהלשון של הארגון צריכה לעשות לו נעים בחריץ

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  shadow

אפשר לסמוך על ראס, הוא ימשיך לא לשמור, לאבד ולהחטיא לאורך זמן 🙂

NFS
NFS
2 years ago

משחקים כבר כמעט חודשיים וכל מחזור אני שומע ש"נראה שהארדן לאט לאט חוזר לעצמו"

Avri
Avri
2 years ago
Reply to  NFS

מצויין. תכלס. 🙂

The Pro
The Pro
2 years ago

מנחם המעורבבים שלך יוצאים יותר יפה במיוחד כשהם מדליקים באור את החסרי מושג שחושבים
שיש להם קצת הבנה בכדורסל.

רק אתמול לפי התגובות של חלק גדול מרפי ההבנה לברון בגיל 37 הוא שחקן גמור.
הלילה לברון בהופעה שמראה מדוע הוא השחקן הטוב בליגה גם בגילו,גם אם הוא חלה בקורונה ולא נמצא בכשירות מלאה.
מדובר בשחקן היסטורי שמוביל פרנצ'יז לאליפויות בניגוד לאחד כמו סטפן קורי שצריך להיות מובל לשמה.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  The Pro

איך אתה כל כך דבוק לאיברי גוף של לברון ולא יודע שהוא לא חלה בקורונה?

אור
אור
2 years ago

עצוב

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  The Pro

הוא טופ 5 בליגה, אבל טעה כמנג'ר עם ראס

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
שלום עליכם.
תודה על הסיקור.
שחקני המשנה של דאלאס החטיאו כל כך הרבה שלשות ברבע האחרון, זה היה גורם חשוב בהפסד.